Aeroportul International Mihail Kogalniceanu Constanta

^top^

Cafenele, Restaurante si Magazine

Fly cafe

Zona: Imbarcare pasageri zboruri externe

Emi cafe

Zona: Imbarcare pasageri zboruri externe

Blue Wings

Zona: Terminal Sosiri etaj 1

Emi Shop

Zona: Imbarcare pasageri zboruri externe

Best Value

Zona: Imbarcare pasageri zboruri externe

Souvenirs

Zona: Imbarcare pasageri zboruri externe

Bagaje pierdute

Biroul pentru bagaje pierdute este situat în zona terminalului sosiri. În cazul pierderii unui bagaj, pasagerii trebuie să completeze o fişă cu detalierea conţinutului bagajului şi să depună o reclamaţie.

Persoane cu mobilitate redusa

Persoanele care au nevoie de asistenţă sunt rugate să notifice compania aeriană la momentul efectuării rezervării, sau cel puţin cu 48 de ore înainte de zbor. Compania va transmite cererea către aeroport. Pasagerii care au nevoie de asistenţă pentru deplasarea din staţia de autobuz, sau din parcare la biroul de check-in sunt rugaţi să notifice Biroul de handling cu 36 ore înainte.

Biroul de handling tel: +40 730 070 150 email: handling@mk-airport.ro

Reguli de securitate

Persoanele care urmeaza sa calatoreasca, precum si bagajele acestora, se supun controlului de securitate inainte de imbarcare. Controlul de securitate este o masura de prevenire a introducerii la bordul aeronavelor a armelor, explozibilor sau a altor dispozitive si obiecte periculoase care pot fi folosite pentru comiterea unui act de interventie ilicita. Pentru controlul de securitate se folosesc echipamente tehnice performante (aparate cu raze X, detectoare de metale fixe si portabile, detectoare de explozibil). In anumite cazuri, daca situatia impune, controlul de securitate se poate executa si manual. Lasarea bagajelor nesupravegheate in zonele publice ale aeroportului este interzisa! NU acceptati niciun colet sau bagaj al altei persoane, indiferent care ar fi motivul! NU parasiti bagajul nici macar pentru cateva secunde! Formalitatile de inregistrare (check-in) constau in prezentarea la ghiseul unei companii aeriene pentru a fi admis ca pasager al unui anumit zbor. Este locul in care va inregistrati bagajele si le predati pentru a fi verificate si apoi transportate in vederea imbarcarii in cala aeronavei.

Click pentru a vizualiza noile reguli privind lichidele de la 01.02.2014.

Cum sa ajungi la aeroport

Localizare: Aeroportul International Mihail Kogalniceanu-Constanta este amplasat pe E60 Constanta – Hârsova – Bucuresti, la cca 24 km N – NV fata de municipiul Constanta, pe teritoriul administrativ al comunei Mihail Kogalniceanu.

Trasee rutiere recomandate:

Constanta - Ovidiu - Mihail Kogalniceanu (E60 - 25 km)

Tulcea - Babadag - Ovidiu - Mihail Kogalniceanu (E87,E60 - 120 km)

Galati - Braila - Viziru - Harsova - Mihail Kogalniceanu (E87, E584, DN21A, E60 - 241 km)

Bucuresti - Fetesti - Cernavoda - Medgidia - Murfatlar - Varianta Constanta - Ovidiu - Mihail Kogalniceanu (A2, E81, E60 - 245 km)

Bucuresti - Fetesti - Medgidia - Nazarcea - Mihail Kogalniceanu (A2, E81, DN228, E60 - 230 km)

Ostrov - Baneasa - Adamclisi - Murfatlar - Constanta - Ovidiu - Mihail Kogalniceanu (DN3 - 146 km)

Dobrich - Negru Voda - Techirghiol - Constanta - Ovidiu - Mihail Kogalniceanu (DN38 - 127 km)

Varna - Balcik - Mangalia - Eforie - Constanta - Ovidiu - Mihail Kogalniceanu (E87 - 184 km)

Pentru graficul operatorilor de transport ce tranziteaza Aeroportul International Mihail Kogalniceanu Constanta click aici

Pentru programul curselor private in regim shuttle bus operate de Direct Aeroport pe ruta Constanta - Mihail Kogalniceanu si retur click aici

Parcarea

Parcarea aeroportului oferă 300 locuri de parcare. Urmăriţi semnele pentru parcare VIP, parcare de lungă durată sau parcare de scurtă durată de la intrarea în zona aeroportului. Parcarea este gratuită.

Birou vanzari bielte

Birou vânzări bilete Turkish Airlines

Luni 09:00 - 17:00

Marţi 09:00 - 17:00

Miercuri 09:00 - 17:00

Joi 09:00 - 17:00

Vineri 09:00 - 17:00

Sâmbătă Închis

Duminică 12:00 - 16:00

Pentru informaţii legate de rezervări, în timpul programului de mai sus, contactaţi Biroul de vânzări bilete Turkish Airlines la numărele:

0040 241 256 456

0040 241 255 100 - int. 820

Birou Wizzair

Luni 09:20 - 13:00

Miercuri 09:20 - 13:00

Vineri 09:20 - 13:00

Duminica 09:20 - 13:00

Restul zilelor inchis

Birou Blue Air

Luni 12:30 - 14:30, 15:30 - 17:30

Marti 06:00 - 08:00

Miercuri 05:00 - 07:00, 13:00 - 15:00

Joi 06:00 - 08:00, 13:00 - 17:30

Vineri 13:00 - 15:00

Sambata 06:00 - 08:00, 13:00 - 15:00

Duminica 05:00 - 07:00, 11:30 - 13:30, 15:30 - 17:30

Drepturile pasagerilor

Pasagerii cu mobilitate redusa

Pasagerii cu mobilitate redusa si persoanele cu handicap sunt protejate impotriva discriminarii si, cu incepere de la 26 iulie 2008, pot beneficia de o asistenta corespunzatoare asigurata (in anumite conditii) in fi ecare aeroport de pe teritoriul UE.

Identitatea companiilor de transport aerian

Trebuie sa cunoasteti din timp identitatea operatorului cursei cu care calatoriti. Companiile de transport aerian care nu ofera conditii sigure de zbor sunt interzise sau sunt supuse unor restrictii pe teritoriul Uniunii Europene. Aceste companii sunt prezentate la:

http://air-ban.europa.eu

Raspunderea

Companiile de transport aerian raspund pentru pagubele produse in urma intarzierii curselor (pana la ± 4.800 EUR), pentru deteriorarea si pierderea bagajelor (pana la ± 1.200 EUR) precum si pentru vatamarile corporale sau decesele produse in urma accidentelor. Ele nu poarta insa aceasta raspundere in cazul in care au luat toate masurile posibile pentru a evita pagubele produse sau daca s-au afl at in imposibilitatea luarii unor astfel de masuri.

Pachetele turistice

Operatorii de pachete turistice au obligatia sa prezinte informatii corecte cu privire la biletele de vacanta rezervate, sa respecte obligatiile contractuale si sa asigure protectia pasagerilor in cazul insolvabilitatii organizatorului.

Refuzarea imbarcarii

Aveti dreptul sa solicitati despagubiri in valoare de 125 EUR pana la 600 EUR, in functie de distanta de zbor si de intarzierea produsa in urma redirectionarii cursei.

Intarzierile prelungite

In cazul in care intarzierea este mai mare cinci ore, aveti dreptul sa solicitati rambursarea costului biletului dar numai cu conditia renuntarii la calatorie.

Anularea

Aveti dreptul sa primiti despagubiri banesti, cu exceptia urmatoarelor situatii: ati fost informat cu privire la anularea cursei cu 14 zile inainte, sau orarul cursei redirectionate este foarte apropiat de orarul initial sau compania de transport aerian poate demonstra faptul ca anularea zborului a fost determinata de motive speciale.

Asistenta asigurata de catre companiile de transport aerian

In functie de imprejurari, in cazul in care imbarcarea dumneavoastva este refuzata sau daca cursa cu care calatoriti este anulata ori intarzie, aveti dreptul la asistenta (asigurarea mesei, a mijloacelor de comunicare, a cazarii peste noapte daca este cazul). In cazul in care imbarcarea dumneavoastva este refuzata sau daca cursa cu care calatoriti este anulata, puteti alege intre a va continua calatoria sau a vi se rambursa costul biletului.

Sunati la numarul gratuit* din orice punct in care va aflati pe teritoriul UE, in timpul programului de lucru (09:00 - 18:30 CET in zilele lucratoare).

00 800 6 7 8 9 10 11

Anumiti operatori de telefonie mobila nu permit accesul la numerele cu prefixul 00 800 sau taxeaza aceste convorbiri. in unele cazuri, aceste convorbiri pot fi taxate daca sunt efectuate de la un post telefonic public sau de la hotel. Aceste informatii au doar scop informativ. Toate revendicarile si actiunile in justitie formulate in caz de litigiu se vor baza in exclusivitate pe articolele de lege vizate. Acestea pot fi gasite in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Mai multe informatii, precum si o lista a autoritatilor nationale care raspund de respectarea acestor drepturi se gasesc la: http://apr.europa.eu